6 Januari

Nu har min förkyldning brutit ut. Halsen gjorde ont fram och tillbaka nu under lovet, men nu har jag blivit förkyld. Jag känner mig verkligen helt död och jag måste hämta saker hos Emilia. Men jag orkar verkligen inte göra det, så jobbigt.

Jag var på Retro i fredags och det var skitkul, musiken var mycket bättre denna gången än förra. Men det var jobbigt med en sak, en jävla fucking kille följde efter mig för vi hade dansat och så ett tag. Jag ville bara bli av med honom. Osmart som jag var skrev jag in min msn på hans kompis mobil och nu har han addat mig. Men han fattar nog att jag inte är intresserad. Haha, nörd!

Imorgon blir det nog inte skola för min del. Jag borde ta igen en massa från grafen, får se hur det blir med den saken. Men jag har i alla fall tid imorgon. Jag kommer nog på tisdag i alla fall. Men det finns en sak som förvirrar mig, hur fan ska vi följa schemat? För höstterminen varar 2 veckor till och vi har redan haft prov på vissa avslutade kurser. Då får vi antagligen håla? Eller? Äh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0