9 Januari

Sitter och tråkar för tillfället och jag är verkligen utvilad, vaknade klockan två idag. Ska snart gå ner och fixa något att äta för jag är hungrig, sen måste jag nog göra lite skolarbete. Typ graf och svenska, men kommer nog ändå inte göra det för jag blir aldrig klar till det.

Jag längtar verkligen tills min lön kommer så jag kan göra en mindre make-over på mig själv. Färga håret och fixa mina naglar och om jag får tillräckligt med pengar över (asså om jag inte vill lägga på något annat) så ska jag nog göra en ansiktsbehandling på någon skönhetssalong. Är fortfarande osäker på om jag ska handla skinnjackan och fred perry-skorna. Jag får se när pengarna kommer helt enkelt. Tror att jag kommer få totalt 2700 som sagt i slutet av månaden och jag hoppas att det inte blir mindre.

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad har vi att göra i svenskan?

2008-01-09 @ 16:45:40
URL: http://vchip.blogg.se
Postat av: Li

va skönt

2008-01-09 @ 20:37:28
URL: http://candyfloss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0