Arbetar-nissar

Nu är det sånna arbetar-nissar som välter träd utanför mitt hus, blir så förbannad. Visa respekt för områdets invånare för i helvete. Det är inte första gången liksom, jag tänker ringa och klaga. Sånt här kan man inte syssla med mitt i natten juh.

Jag och Louice har iallafall tittat på "Forgetting Sarah Marshall." Det var som Louice sade "Fullt med snoppar och heta huvuden". (Gud vad dom stör mig, arbetar-nissarna) Neej, det var iallafall ett hett huvud vid namn Russell Brand. Grr, vilken hunk.

Ska lägga mig i sängen nu och kolla på mtv tills Dahrma och Greg börjar, när det är slut hoppas jag dom är klara där ute. Igår snarkade Pauline så jag inte kunde somna, idag så ska dom vara där, åhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0