Emmaboda nästa

Nu är allt bekräftat och jag ska åka till Emmabodafestivalen! YAY! Är glad som ett troll som precis ätit upp en stor och fet bock(en Bruse). Nog fin jämföring. Så imorgon ska jag och Louice till ÖB och köpa ett billigt tält, sen ska vi leta efter sånna tv-shop mekanismer, sånna som skakar bort fettet, jag är så såld. Jag ska även beställa biljetten imorgon, mammsi ska hjälpa mig med det. Sen ska vi nästa vecka åka till banken så jag kan få mitt bankkort som jag tjatat om nu i kanske ett år? Om inte mer.

Imorse så försov jag mig rejält, vaknade tio över nio och fick eld i baken, skyndade mig och kom fram halv tio på jobbet, helt osminkad och förjävlig. Men ska nog inte ha smink imorgon heller. Jag ursäktade mig som fan och sa att jag ska jobba över, vilket jag gjorde till tio över tre, sen sa Ulrika till mig att jag skulle bege mig hem. Kom hem och slappnade av i två timmar, sen var jag iväg på spinning och cyklade på så gott det gick. Nu är mina ben helt slut. Mina hundar är hos Erik och Nina i natt, eftersom Erik saknar dom. Slipper gå ut med dom tack och lov, men känns wierd utan några hundar i huset.

MIEPP MIEPP, är GLAD! :D

Kommentarer
Postat av: Lou

åh, vi är glada pinglor nu. :D

jag och mor ska också fixa och ha oss imorgon eller så snart som möjligt i alla fal.

yeaaaah! <3

2008-07-02 @ 22:28:58
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0