...

Det blev ingen träning idag, för jag hade ingen lust eller tid. Har varit degig hela dagen och samtidigt rastlös. Men tvn funkade fint för mig idag. Om tjugo minuter sådär så ska jag bege mig till Turn för att jobba. På tal om jobb, när min lön kommer så har jag utgifter på typ 1100 kronor och det känns förjävligt. Men större av den delen går till biljetten till Emmaboda så det känns inte så jävligt. Sen ska resten av dom 4000 kronorna räcka till dricka, resten av sakerna till emmaboda, bakken, helsingborgsfestivalen, stockholm, kläder och kanske ett besök hos kusinen i göteborg. Känns som om jag har lovat alldeles för mycket, men jag ska verkligen se om jag kan jobba där hos paulines mamma. Ska nog ringa imorgon.

En annan sak som stör mig är att det känns som folk snackar i gåtor om mig, eller något, ja, jag känner mig iallafall träffad. Istället för att skriva det allmänt, som om det är mot alla folk det menas men egentligen ska det bara träffa en, så kan man väl säga det direkt? Okej, nu tänker ni att jag gör samma sak. Men får väl se om dom träffade slänger en kommentar eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0