Godmorgon

Ja, fast jag gick upp för snart tre timmar sen, men ändå. Jag skulle gått upp nio, men det blev halv tio istället. Jag vaknar, känner mig äcklig i ansiktet som man brukar göra på morgonen, så jag går och tvättar mig. När jag tittar i spegeln så ser jag mig själv, helt svullen kring ögonen. Det var evigheter sen jag var såhär svullen, tack vare solariumet igår, så jag har ju mig själv att skylla. Men inte trodde jag att det skulle bli så som det blev. Det är nästan en repris på Lysekil, fast dock inte så svullet. Jag har verkligen provat med allt, orkar inte rabbla upp det. Det kanske har lagt sig till en viss del, men knappt, så fick trolla bäst jag ville med sminket. För jag ska nämligen in till stan och ta kort till min legitimation. Värsta bästa dagen att ta kort på ju, haha. Antar att jag får leva med detta.

När jag kommer hem så ska jag ut en runda med Linda, för det ville hon. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska bannemej inte visa mig ute på stan. Nejtack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0