Godmorgon

Vaknade för en kvart sedan och mina ögon är svullna idag, mycket roande. Ska ner och lägga is på den, eller vi har en sån kylmask. Det hjälper nog lite iallafall. Men annars mår jag väl rätt så bra, med tanke på hur jag mådde igår. Ska snart ner och äta frukost. Sen ska jag göra mig i ordning för att åka till stan och fixa mina biljetter. Får se om någon följer med, skulle vilja gå i stan sen och kolla på kläder och ta en fika eller något. Tänkte att jag ville till stranden idag, men jag känner ändå inte för att trycka i solen. Har väl kommit in i en period eller något, men det är inte så konstigt när man vaknar upp alldeles svettig i sitt rum av värmen där. Då blir man inte så sugen på att ligga i solen för att bli ännu varmare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0