Klumpeduns

Jag somnade klockan två igår typ, och så tänkte jag att jag kommer säkert att sova till minst klockan halv tolv. Jo, det kanske jag hade gjort om jag inte hade vaknat för tio minuter sedan och vält ett glas med vatten i. Det är inte första gången, men min arm hade somnat så den levde sitt egna liv. Så läskigt är det när man inte har känsel i någon kroppsdel. Så jag fick ju torka upp vattnet, som tur är gick glaset inte sönder. Även om jag är trött nu så vet jag att jag inte kommer somna om om jag försöker igen. Lika bra att lägga sig tidigt ikväll då, för det är ändå dött på tv.

Mamma och pappa åkte för sisådär en timme sen kan jag tro, dom är på väg upp till farmor och farfar och hundarna är med, så slipper ta hand om dom. Bara lite tråkigt att jag inte kan gosa med gullepluttarna. Men jag ska snart ner och släppa ut Klimpen. Min bror har spelat med sitt band igår, tror har har sovit i Malmö, så han kommer hem under dagen. Hoppas att han åker till Malmö tidigare än på tisdag, för då är jag ensamn hemma mer än en natt. Mamma och pappa kommer nämligen hem på onsdag.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, somnar jag så somnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0