Kom hit då, ensamt.

Jag lyckades somna klockan fyra inatt, tror inte att arbetar-nissarna höll på då. Hade bara problem att somna till surret från Louice's hörlurar, haha. Men det gick efter ett tag. Jag vaknade väldigt sent idag, klockan ett för att vara bestämd. Jag och Louice åt frukost, sen klockan två var hon redan ute ur huset för att cykla hem. Yep, då blev jag ensam. För min broder ska spendera natten hos Suss i Malmö.

Jag vill försöka få hit någon här, eftersom det blir så tråkigt ensamt att vara ensam hemma. Orkar iallafall inte sova här ensam inatt, men men... Det är träning ikväll, men jag orkar verkligen inte. Får se om det blir en såndär "cykla-iväg-sista-minuten"-händelse. Men så blir det nog inte. Imorgon ska jag iallafall tvinga mig iväg till gymmet och vara där tills jag tuppar av, åtminstode en och en halv timme. Jag är en latfis, soffpotatis.

NEJ MEN NU FÅR NÅGON BANNEMEJ KONKA SIG HIT, DET ÄR TRÅKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0