Konstiga matvanor

Vaknade halv tolv av att mamma ringde, sen låg jag och drog mig till klockan ett typ. Har slöat sen dess och ska nog snart sätta igång och städa upp på mitt rum, sen ska jag göra mig i ordning. För Hezha och Pauline ska komma hit. Det är ju som sagt träning ikväll, men tror ni att jag ska gå? Nej. Det blev inte så. Men jag har ändå fått träning, igår hade jag så tråkigt att jag dansade på mitt rum i nästan två timmar, haha. Så jag blev ganska så svettig och duscha typ halv två på natten. Imorgon så ska jag ut och springa hade jag tänkt. Mina matvanor är också konstiga, jag är alltså hungrig som vanligt på morgonen. Efter jag har ätit är jag proppmätt, nästan så jag vill spy. Sen kan jag knappt äta resten av dagen. Jag gjorde det igår och jag spydde fan när jag skulle rapa, haha. Så sjukt. Jag åt vid två tiden, för två timmar sen. Har inte varit på toa sen dess, ändå så har jag lyckats gå ner två kilo på tre dagar. Nej, men det är faktiskt helt sjuk. Jag har också bara ätit fyra normala middagar, alltså varmrätter, på en månad. Mina matvanor är riktigt dåliga. Nu blir att cp-komplicerat. Så jag säger hejdå, nu ska jag städa.

Kommentarer
Postat av: Lou

Svar: Nej, men jag förstår. Tycker synd om henne och hoppas hon mår bättre snart. :) <3

2008-07-19 @ 14:56:03
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0