Ledigt

Idag var det sista dagen på jobbet, skönt var ju det, nu är jag ledig på riktigt. Dom på jobbet fixade fika och gav oss blommor, snällt tycker jag! Sen begav jag mig hem och sa hejdå till Fitore som har åkt till Kosovo nu, eller Tyskland egentligen, för dom kommer inte fram förräns på söndag. Väl hemkommen så satte jag mig ner ett tag, sen har jag städat mitt rum och toaletten. Nu är jag varm som bara den. Det var egentligen meningen att jag skulle hem till Linda ett tag idag, men hon kunde inte det för hon skulle städa. Sen är det meningen att några stycken skulle till mezo, men nu verkar inte det heller bli av. Så jag vet inte vad jag ska göra, för sitta hemma orkar jag inte. Därför så ska jag snart in i duschen och bli fräsch, väntar med att sminka mig ifall att det inte blir något.

Förresten så köpte jag och Louice som sagt ett tält till Emmaboda igår, knöligt med att sätta upp det, men vi fick rätt på det till slut. Så vi missade tyvärr träningen som vi ska ta igen imorgon istället hade vi tänkt. På kvällen så fixade jag och Louice våra biljetter och skrev ut dom, woah, fixat! Det ska bli så jävla kul där, längtar som en banansugen apa på det, haha.

Kommentarer
Postat av: Andrine

jag har en frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga om du inte har nå' roligare för dig(a) kram!

2008-07-04 @ 16:14:04
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Linda

tror det blir mezo iallafall, ska tjata på dom !!=)

2008-07-04 @ 16:59:50
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0