Leka med Pauline

Jag satt ensam till klockan typ halv fyra-fyra idag, sen ringde Pauline mig. Hon var på tåget och sa att hon skulle komma till mig, yes she did. Vi pratade och så, sen fixade jag mig. Efter det så segade lite framför datorn och så, sen gick vi till BK på Ättekulla och käkade. Vi satt kvar ganska länge för älsknings mage cpade sig, men sen så gick vi då till City Gross och velade rundor innan vi handlade. Jag såg hon äckliga Mathilda som dom flesta vet att jag hatar, asså det var evigheter sen jag såg henne och jag trodde inte jag fortfarande hatade henne, men det liksom bara kröp i kroppen. Hon är den jag har hatat längst och det kan inte bara fösvinna, haha, det är så fult. Men så äcklig hon är asså.

Nu sitter vi här hemma och gör inget speciellt, men vi ska se om vi inte kan komma på något.


Jag och sötnöt :)
Fixade mitt hår i PS som fan, det är så fult,
typ diarrébrunt.

Kommentarer
Postat av: Lou

ni är så söta. :) <3

2008-07-13 @ 23:14:24
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0