Planerna sätts i verk

Gud, det var en vecka sen jag skrev sist, har liksom helt glömt bort bloggen och när jag väl kommit på den orkar jag inte skriva. Jag orkar faktiskt inte uppdatera er med vad som har hänt på sistone i någon detaljerad form. Har mest varit med kompisar och degat på mitt rum. Men nu börjar vädret komma på fötter och det liknar lite mer sommar, snart börjar allt jag har planerat. Helsingborgsfestivalen imorgon, sen på söndag åker jag iväg två nätter med Ida och två andra. Vi ska till Bakken med en båt och festa gärnet där. Sen efter det kommer efterlängtade Emmaboda! När vi beställde biljetterna så tyckte jag att det var evigheter fram tills dess, nu är det faktiskt mindre än en vecka. Känns fortfarande som om jag inte ska dit. Men det ska jag och kul ska det bli. Sen efter det får jag vila upp mig ett par dagar för då blir det Stockholm med Pauline i ungefär en vecka. Pheew, hur ska jag orka allt? Haha.

Idag har jag faktsikt bara legat hemma och kollat på Buffy, har laddat hem två säsonger och ska nu börja på den andra. Jo, jag var ju faktiskt på träningen och jobbigt var det kan jag säga. Kunde knappt lyfta mina armar efteråt. Men idag får jag ändå inte stänna uppe mycket längre än såhär, för jag ska nämligen till gymmet imorgonbitti. Så nu blir det ett avslut här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0