Tidig morgon

Idag vaknade jag halv 6, jag ställde klockan på det för jag kände för det, känner för att ta det lugnt och så. Fast jag är redan påklädd och avtvättad och så. Ska snart ner i köket och fixa frukost till mig, pappa lär bli förvånad att se mig upp vid den här tiden. Men det har varit en jobbig natt, har hostat så mycket att jag var nära på att kräkas.

Detta är näst sista dagen jag jobbar, det ska bli så skönt att få ledigt sen. Men ska ringa Elena idag angående det andra jobbet, så det blir kanske inte ledigt. Efter jobbet ska i alla fall jag till ÖB med Louice, som sagt. No need to say anymore. Sen blir det träning i gymmet.

På fredag ska jag till stranden med Linda efter jobbet om vädret håller i sig, vilket jag hoppas. Satsar ju på en fin bränna i år, ska bli brun som bara den. Ska sola solarium idag och fuska. Mm, sen måste jag klämma in min jävla städning någon gång innan lördag.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-07-03 @ 06:14:22
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Lou

jag kanske hakar på till stranden :)

2008-07-03 @ 14:50:53
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0