Ute till havs

Det var egentligen meningen att jag skulle va på väla idag, men neej, så blev det inte. Ida frågade om jag ville med ut henne, Rasmus och Kim med en båt. Så jag tackade ja. Mötte Ida i stan och vi tog bussen till Råå där båten stod. Sen åkte vi ut med den ett par timmar och badade och så. Var ganska läskigt att bada mitt där ute i havet, men det funkade efter ett tag.

Sen drog vi hem och jag har bara slappat, men nu är jag fixad. Ska snart ut och träffa Ida, sen får jag se vad för roligheter vi ska hitta på, miepp. Fick nyligen ett ganska så roligt samtal av Hezha. Haha, han sade att han ville ha sex med mig och Nati snackade också med mig och hon sade detsamma. Sen kom vi på att trekant är nog bättre, haha. Omg, men dom hade druckit en del. Ganska kul att se sånt från den nyktra sidan.

Well, bye.

Kommentarer
Postat av: Lou

Skoj dag. :)

Synd att du inte hörde av dig, vi letade efter er!

2008-07-09 @ 22:02:42
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0