Veckan hitills

Kom precis hem från träningen, det var spinning och cirkelträning. Denna träningen har jag fruktat hela dagen, eftersom jag egentligen inte var sugen på den. Men nu i efterhand så känns det skönt att jag tog i ändå. Nu väntar jag bara på att duschen kan bli ledig så jag slipper känna mig så ofräsch, sen blir det en mindre städning på rummet och mat. Vet inte ännu om jag ska ta youghurt och mackor eller om jag ska klämma i mig kycklinggryta eller potatissallad. Inte sån potatissallad som är krämig, utan sallad med potatis i, hehe. Fårla se.

Igår så stack iallafall Pauline hem vid fyra tror jag. Sen segade jag mig ett tag och efter det fixade jag mig en aning tills middagen hemma hos Emilia, som var myspys och trevlig även om det regnade och så. Sen runt nio så begav jag mig hem och skyndande mig. Skulle ta bussen ner till stan, men allt fuckade sig så jag kom inte dit förräns vid kvart i elva. Men shit the same, där väntade i alla fall Ida, Rasmus och Kim, tror han heter Kim, eller Tim, vet inte, haha. Vi var lite konstiga för vi badade där mitt i åskan och blixtrarna. Iskallt när man väl gick ner, men efter någon minut i vattnet så började det kännas skönt. Sen vandrade vi upp på land igen och tog på oss, stack till McDonalds och tog vars en cheese innan Idas pappa körde mig hem.

Imorgon så ska jag nog va med Ida om det blir som bestämt och sova hos henne i Ödåkra. Så om jag har tur så blir det nog väla eller något sådant kul. Anyways, nu är duschen snart ledig, så ska förbereda mig.

Kommentarer
Postat av: Lou

Åh, får jag vara med er? :)

Annars dör jag av tristess!

2008-07-08 @ 21:17:02
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0