Ensam hemma

Jag är ensam hemma ikväll, mamma och pappa ska iväg. Jag vet inte riktigt vad som händer, jag ska i alla fall laga kyckling tortillas hade jag tänkt mig. Hoppas vi har salsasås hemma och sånt. Majs är också ett måste, annars smakar det inte gott. Sen vill jag också gå ut en runda och om jag gör det med någon eller inte det återstår att se. Mamma som tjuvläser min blogg tycker inte att jag ska klaga, men ärligt, hur många är det som läser den? Spelar ingen större roll vad jag skriver, det är väl typ två eller tre stycken som läser denna bloggen om jag kollar på statistiken.

Men nu ska jag tråka vidare, kolla på tv eller något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uh, jag är också ensam. Jag har ätit kycklingsallad. Är kyckling mat för dem ensamma eller? Haha.



Gud, vad ensamt det är. I en blogg får man klaga hur mycket som helst. Man brukar ju ha en blogg för att skriva av sig så. Bra som dåligt. :)

2008-06-13 @ 21:57:52
Postat av: Anonym

Haha, jo det var jag. :p

Glömde väl att fylla i namnet.



Imorgon så blir det åka av! :D

2008-06-14 @ 02:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0