Förstörda planer

Mjo, rättså förstörda tror jag. Vädret förstör firandet rätt så mycket, nu försöker jag och Louice hitta något ställe där man kan ha fest och kul. Om vädret inte hade varit så envist tråkigt så hade man kunnat vara ute, utan några som helst problem. Men nej nej, så ska det inte vara. Inte nog med att det möjligtvis blir förstört så har denna FRA-lagen gått igenom och hur kul är det nu att man ska bli avlyssnad, man känner sig som värsta offret även om jag inte har något att dölja. Politikerna stjäler våran intrigitet, det är helt sjukt alltså. Dom verkar så himla rädda över att Sverige ska gå under eller något att dom måste införa en sån här idiot-lag. Jag har inget mer att säga om saken mer än att detta är skittöntigt.

Nu har jag jobbat i tre dagar, om två dagar är denna veckan avgjord och då har jag bara två veckor kvar att jobba. Sen blir det kanske två veckors jobb till. Men det ska bli skönt att vila ut nu i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0