Fotbollskväll

Tack Linda för att jag fick komma och hälsa på hos Morre, höll på att bli galen av tristess här hemma. Vi kollade iallafall på fotboll och Sverige vann med 2-0, yeah yeah. Sen vandrade jag hemåt igenom parken, det var läskigt. Fast jag gick hem på mindre än tio minuter, rekord hallå? Jag vet inte varför, men jag är helt uppjagad av någon anledning, mitt hjärta bankar som ini satan och jag är pigg som ett piggsvin, nä men.. varför är jag så? Creepy?

Pratar med Louice på msn just nu. Snart ska jag kolla klart på BtVs-avsnittet. Måste ladda hem hela säsong två. Har bara åtta avsnitt just nu. Sen måste jag komma lägga mig i tid också. Ska upp typ halv tio imorgon för jag ska till Turn och bli visad värdinna. Det var på tiden, nu kanske träningen kan komma igång. Har gått upp några kilo jag gärna vill träna ner. Man vill inte se ut som en elefant i bikini på stranden i sommar, nejtack. Nu börjar vädret bli dåligt också. Hoppas att solen kan varma gott snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0