Fullpackad dag

Dagen idag har varit ganska så fullpackad. Först var det då jobb och idag flög tiden förbi, tack och lov för att jag har Fitore där och prata med annars hade dagarna smugit sig fram. Anyways, sen var det hem och slumra till i någon timme för att sedan ta bussen till stan för att möta Louice.

Efter en tid spenderad med henne så åkte jag hem och softade ett megalitet tag, sen tog jag tag i städningen och fort gick det för jag hade brottom. När det var klart vandrade jag hem till Olivia och vi gick till Willys, sen hem till henne igen för hon hade glömt någon sak till övernattningen hos Linda. Så vi gick alltså till Linda efter det där vi kollade på 50 dates, tror jag den heter, sen spelade vi "Med andra ord", haha, kul var det. Alla var trögfattade emellanåt. Morre var också där föresten. Sen kollade vi i HBG-katalogen och på Lindas gamla skolfoton. När klockan var kvart i ett eller så fick jag skjuts hem av Morre och här sitter jag nu.

Trög som jag är så har jag inte lagt mig än. Men det är sista dagen imorgon och jag tänker sova lite efter jag kommit hem från jobbet så jag inte är alltför trött på kvällen. Då ska jag först äta mat med mamma, Oscar och Suss. Sen ska jag ta mig till Kattarp där en fest ska hållas, så får hoppas att det blir kul.

Nighty night <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0