Glatt och tråkigt

Bloggen är väldigt konstig tycker jag, jag skrev ett inlägg igår vid sju, som finns med i arkivet som publicerat. Men det dyker inte upp på själva bloggen, vem vet... Kanske gör det när detta publicerats, om ens detta kommer synas.

Idag spelade jag brännboll i skolan, redan första rundan jag sprang så sträcktes min lårmuskel, misstänker jag iallafall, så nu har jag ont som en gnu i benet. Sen gick vi till klassrummet för utvärdering och sådana saker. Då får vi reda på att vi hade fått pengar till London-resan plus 10 000 kr extra, helt otroligt. Fy fan vad glad jag blev, har velat åka till London i evigheter och nu äntligen så får jag det.

Sen så åt vi iallafall lunch och städade ur skåpen och sånt. Efter det cyklade jag hem och solade ett par timmar i trädgården. Nu har jag bara legat på mitt rum och slappat, mår inte bra. Jag har ont i min hals och mitt huvud känns typ tungt. Typiskt mig om jag skulle bli sjuk nu till lovet. Men aja.. jag svettas som en gris så nu ska jag in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0