God damn it

Nu har jag precis ätit frukost och städat buren till Klimpen. Snart måste jag fixa mig lite och ta på mig, för jag ska ut med hundarna, jag orkar inte. Mamma säger till en timme innan jag ska ut med dom, dessutom då jag precis vaknat, orka att man bara har en timme på sig att fixa sig. Nej, det där lät sär, men.. ja, hon kan gärna säga till dagen innan att jag ska ut med dom på långrunda. För idag så ska jag träffa Pauline och så, då har jag egentligen inte tid till att gå ut med två mini-kossor, nej nej. Orkar knappt fixa mig, för min hy är ändå så jävla dålig att jag inte kommer lyckas att täcka hälften.

Jag är sur, med dom tre orden säger jag hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0