Hej, jag suger på rubriker

Okej, skulle nyss in på Blondinbellas blogg för att kolla detta med flaskincidenten (ja, klart man blir nyfiken...), som jag fick höra om. Jag gillar knappast henne, men tycker ändå att det är onödigt att kasta flaskor på henne. Well, cut to the case.. hennes jävla blogg gjorde så min dator fick något anfall, allt bara hängde sig. Extremt bra blogg du har! Not.

Jag har iallafall varit i stan med Pauline idag och först skulle hon på massage, eller egentligen kiropraktiker eller hur det nu stavas. Hon har visst spänningar i ryggen som han fick massera bort, stackaren. Sen gick vi rundor på stan och jag hittade massa fint, typiskt när man är pank. För är man rik hittar man aldrig något. Så är det bara.

Efter det skulle vi kolla var mitt jobb låg, så vi gick en bra bit. Först från Sundstorget till Kullagatan, inga större problem. Vandrade runt och kollade på kläder och så. Sen till Söderpunkten, efter det gick vi ända till Viskängen och där, sen gick vi till Elineberg där Pauline stack hem. Sen gick jag hem därifrån, mina fötter gjorde ont ini satan när jag kom hem.

Nu gör jag inte ett skit, noe noe. Jag vet inte vad som händer imorgon, vill hitta på något skoj. Men det kommer nog sluta med att jag sitter här hemma och gör vad jag gör nu.. ingeting. Jag är pank och väntar på mina betyg, kan ni komma? Jag behöver pengar så mycket. Börjar jobba på måndag, föresten så hittade jag inte var det var så jag måste kolla upp på Eniro och sen be pappa köra mig dit eller något. Men jag antar att det är helt okej att börja jobba, då händer det iallafall saker. Även om det är att umgås med konstiga gamlingar, haha, nej.. Men jag avskyr att man aldrig kan göra något bara för man är pank. Det suger.. BIG TIME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0