Helgens gång

Senast jag skrev var inte förräns midsommar. Så jag antar att jag ska berätta hur det var och det var helt okej. Visst så flängde vi rundor nästan hela tiden, men det var okej för min del. Jag träffade iallafall lite nytt folk på Stattena, haha. Sen på lördagen vaknade jag vid två eftersom jag tog igen all förlorad sömn under veckan. Jag var med Pauline och vi sov över sen åkte vi till väla med modern dagen efter och jag fick tag på en jacka, äntligen. Jag fick en bh av mamma också, eftersom dom andra typ är för små. Jag kan inte fatta att jag har bytt upp mig till C-kupa nu, wierd alltså.

Iallafall, så vaknade jag som vanligt idag och stack iväg på jobb där allt gick bra. Sen när jag kom hem passade jag på att slappna av och så för sen skulle jag iväg igen till Turn. Där har jag äntligen fått mitt träningskort fixat, så jag ska träna imorgon. Jag måste träna bort mina extrakilon jag har lagt på mig nu, vill typ gå ner 8 kg. Fast ju nu ska mitt BMI ligga mellan 20-25 och det ligger på 21,9. Om jag gå ner åtta kilo kommer jag ha ett BMI på 19,4 och det är undervikt. Men det är isåfall en lite käftsmäll man får ta. Allt handlar ju egentligen om att träna det fläsk jag har till muskler.

Nog om det. Jag somnade iallafall när jag kom hem i nästan två timmar och när jag vaknade mådde jag sjukt illa men jag gick ut med hundarna och nu sitter jag här. Var egentligen meningen att jag skulle prata med mamma om Emmaboda men hon och pappa har haft gäster, om dom intre är kvar som jag tror dom är. Så jag får snacka med henne imorgon istället. Jag vill verkligen, har ju tid på mig att övertala henne. Festivaler är inte så farliga om man håller ihop med sina vänner och tar hand om sig själv. Det vandrar ju som sagt vakter omkring också.

Kommentarer
Postat av: Lou

har du pratat med henne än? (:

2008-06-27 @ 16:20:52
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0