Kamerabehov

Daddy är i Tyskland nu över helgen och jag lånade ut min kamera, har inte andvänt den på på länge men just nu när den är flera mil ifrån mig så vill jag ha den, haha, så typiskt. Jag skulle bra gärna vilja ha min lön nu, för jag är så himla sugen på att shoppa, vill ha nya kläder nu. Ska ringa nästa vecka om det andra jobbet, fy som jag tjatar jobb här nu, men jag måste bara ha det. Jag har planerat in en viss budget i sommar och utan det jobbet så kommer min budget spricka. Studiebidraget kommer ju iallafall på måndag och det är gött. Möjligt att jag ska till väla med Angee nästa vecka, så länge sen jag träffade den snyggingen.

Jag vill också träna nu. Jag tränade 3 gånger denna veckan, kände mig duktig. I torsdags sprang jag i 40 minuter på det löpbandet och förbrände typ 300 kalorier. Men nu har jag ätit godis i helgen så jag känner mig äcklig. På måndag ska jag sola också, efter jag suttit värdinna.

Jag var i stan med Hezha några timmar idag med, vi gick mest runt och pratade och så, mysigt, hehe. Jag frågade Natalie om hon ville gå en runda, men hon ska se en film med sin familj först så senare. Nu ska jag kolla vidare på en b-film med Lindsay Lohan och dricka mitt mineralvatten. Men först: ett toalettbesök!


Kommentarer
Postat av: Lou

åh, jag ska också sola på måndag efteråt. :)

då tänker jag nog bara betala 10 spänn eller använda vårat fula klippkort. vill inte betala mer än vi ska liX.

ska du träna i gymmet på tisdag? för då får du visa mig litta. jag måste börja träna nu och det finns ingen spinning eller roligt golvpass då.

i veckan måste vi hitta på något, jag följer kanske med dig och Angee till väla. jag fick ju inget köpt på min resa eftersom jag blev sjuk. ;P

2008-06-28 @ 23:05:22
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0