Mmm

Jag är sur, inte så konstigt, har suttit på mitt rum två dagar i sträck och inte gjort något speciellt mer än suttit vid datorn lite och tittat på tv mycket. Nu när jag väl vill hitta på något, så vill ingen annan det. Okej, jag kunde ju inte förvänta mig mer. Men det känns som om nästan alla är sura på mig, att jag har gjort er något. Eller att ni bara allmänt stör er på mig och inte orkar med mig. Jag visste att detta sommarlovet skulle bli tråkigt, får väl hoppas på förbättringar. Nu svettas jag som fan så jag ska ut ifrån mitt rum och sen hämta lite kvällsmat. Efter det ska jag städa lite grann och värdra ut här, det är instängt och stökigt.


Kommentarer
Postat av: Lou

Tror inte någon är sur på dig. Jag är inte sur.

Vi hade kunnat göra något om jag var hos daddy. Eller, det går ju ändå men jag orkar inte ta mig någonstans idag.



<3

2008-06-10 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0