Onödigt tjat

Jag är så dålig på att göra saker som ska göras, blogga är jag dålig på med. Ganska dålig på att läsa bloggar också, hehe. Men jag ställde klockan på nio idag för jag skulle upp i tid och städa fort och göra mig i ordning för att sen ta tåget till Gantofta. Men istället så vaknar jag klockan tio och drar mig till halv elva, sen kollar jag Boomtown och nu sitter jag här och lyssnar på The Kooks och tänker SNART börja städa, men vafan, det är sommarlov.. man ska ta allt i sin egen takt. Nu har vi inga läxor eller något sånt. Jag är fri fram tills den 16:e då jag ska jobba i tre veckor. Mamma och pappa ska kanske hyra en stuga i Lyskil i sommar, så om jag pallar och inte ska jobba så tar jag kanske med mig en kompis och slappar en vecka där. Det är så sjukt fint i Lysekil och jag hade jättetrevligt där.

Jag har en del hemladdningar på gång och det är inte klokt vad jag längtar tills dom är färdiga. Ni alla vet ju verkligen vad dom innehåller. Oh, herregud.. Snart måste jag köpa USB-minne på typ 2 GB så jag kan få plats med allt. Snart tar min hårddisk slut. Jag borde radera bilder, låtar och några filmer. Men neej, det är minnen och sånt vafan. Jag har nog någon film som är värd att radera och några internetbilder som inte är nödvändiga, men resten.. gud. Haha.

Kommentarer
Postat av: Lou

Haha, jag har också varit sjukt seg idag. :O

2008-06-06 @ 14:50:42
Postat av: angee

haha, jag har också varit seg! och min dator bad mig att tömma lite på minnet idag, för det fanns inte mkt plats kvar. det jag gjorde var att jag tog bort program och sånt dära som jag inte använder längre och TA-DA! nu har jag massa plats Droowl

puss <3

2008-06-07 @ 20:04:58
URL: http://angeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0