Ont i örat

Mitt öra gör ont!!! Det blir bara värre av att ligga ner, hur fan ska jag då lyckas sova? Asså jag kan inte till jobbet imorgon om det ska göra så ont. Det känns helt bedövat på utsidan och dunkar disco på insidan, aj aj aj. Vill inte!

Annars spenderade jag kvällen hos Natalie och vi pratade lite granne och kollade på fotbollen. Spanien vann, vilket gör mig glad, gillar inte Tyskland av någon wierd anledning. Landet är dessutom världen tråkigaste. Sen gick vi ut och skulle leta en studsmatta vi kunde hoppa på som var läglig, hittade inte en enda. Men när Natalie har tjatat sig till en så ska vi hoppa som fan, hehehe.

Snart måste jag försöka sova iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0