Sista lediga dagen

Igår så var jag med Louice, vi ville hitta på något. Så vi åkte till Morres kompis och kollade på fotboll med ett litet gäng och tyvärr så förlorade Sverige, men dom ska vinna när dom spelar mot Ryssland. Sen sa Linda att det fanns en fest, dit ville vi ju såklart. Emilia ringde Louice och sa att hon skulle dit också. Så vi skulle bara hem om mig och göra och hämta lite saker. Då hör Emilia av sig och kan inte på festen, heller inte Linda. Eftersom vi inte känner killen som hade festen blev det inget. Istället satt vi här och hade kul tills en viss kille, hrmhrm, skulle komma och förstöra på msn med sin stolthet och sitt skrytande. Seriöst, håll sakerna för dig själv, det är folk som blir lidande.

Nåväl, så jag kom inte i säng förräns fyra tror jag, kanske halv fyra. Vaknade klockan två idag och rusar in på toa, haha. Sen har jag bara slappat hela dagen. Pauline ville äta sushi med mig idag men dom har tyvärr stängt om söndagarna så det blev inget med det. Jag vill inte att denna dagen ska ta slut, för imorgon börjar jag jobba och jag känner mig smått nervös faktiskt. Det är lite pinsamt, men jag är rädd att göra bort mig där. Annars är det bara att jobba tre veckor så det är lugnt.

Nu ikväll vet jag inte vad som händer, hade ju varit kul om något hade hänt. Men jag får se, tror nog inte det. Hade i alla fall varit trevligt om min nerladdning kunde vara klar nu. Det är så segt att ladda hem nu förtiden. Well well, nu ska jag försöka underhålla mig med något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0