Skitmycket med onödigt jävla snack

Den här dagen har varit den segaste av dom segaste. Jag vaknade elva och kände mig enormt skabbig, inte konstigt, en fet och ny finne hade gottat sig under natten och blommat ut på morgonen, mitt på min kind. Jo man tackar, hehe. Sen fixade jag frukost någon timme senare, för jag låg och drog mig i sängen väldans länge. Sen så kollade jag på Ellen Degeneres Show, fick reda på att NPH kommer på onsdag, inte illa, inte alls. Dock har man ju redan sett det på YT, men det är en helt annan känsla att se det på tv. Ni snackar med tv-narkomanen ja. Nu under sommaren känns det som om jag kommer ha många tv-program jag kommer bli beroende av. Jag kollade nämligen på tv hela dagen idag, utom då jag kollade på hemladdade serier på datorn eller var nere i köket och fixade mat. Imorgon planerar jag på att göra i princip samma sak för då är förhoppningsvis min nya hemladdning klar. Vädret ska ju ändå bli dåligt så strunt samma. Nästa vecka är det dags för en tre-veckors period med jobb, inte så farligt antar jag, när man väl kommer in i rytmen. Men jag måste se till att ta mig dit innan måndag för att säkert veta var det ligger. Skulle ju just vara snyggt om jag kom försent för att jag inte hittade, nej nej nej. Föresten har jag druckit enormt mycket med vatten på senaste tiden, säkert fyra liter idag eller något. Imorse dog jag nästan när båda toaletterna var upptagna och min blåsa höll på att sprängas, inte kul. Morgondagen kommer nog vara liknande. Oh juste, idag så kom en skräddare från Thailand hit och det är mamma och pappas kompis, najsigt. Jag hade förväntat mig en 60-årig gammal gubbe med flint, men istället var det en kort-kort 36-årig kille, haha. Jag fick en smärre chock där. Jag har verkligen inget liv, sitter här och skriver om enormt onödiga saker, men men.. det kommer vara kul att titta tillbaka på om några år, eller? Snart kommer jag på något nytt att skriva.. ÅH, där kom det. På söndag fyller NPH år! Han fyller 35 år, hehe. Gud, varför måste han vara så gammal och BÖG? Sånt är livet, han har ju iallafall konserverat sitt snygga jag för att vara 35 år. Men nej egentligen, för 35 år är ju inte så gammalt om man tänker efter. Han är het, så att han är 35 år? Det tuggar jag upp som en get, mähähä. Märks nog att jag är rastlös, men på ett kul sätt, för min hjärna sätter igång då.. Kommer på en massa strange saker alltså. Men jag bör avsluta nu, för tvn kallar på mig, grr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0