Tjing Tjong

Imorse skulle jag publicera ett inlägg med det försvann, jobbigt.
Det jag berättade var att jag va på stranden igår och att jag har bränt mig. Men det har lagt sig ganska så bra nu, även om jag fortfarande är röd. Men ikväll så ska jag smeta in kroppen i dove (brunt utan sol) och sen ska jag fixa med mina naglar, både tår och fingrar.

Idag så åkte jag till skolan och var där vid tolv. Jag och Ronja skulle förhöras på Flugornas Herre och det gick fint, fick VG + åtminstonde. Sen fick jag ju reda på att mitt reportage fastnade i urkund så det ska skirvas om utan några som helst källor mer än mina egna ord. Ronja sade nämligen att hennes hade fastnat ett antal gånger och att man då riskerade att få prata med rektorn och kanaske bli avstängd och det skrämde mig kan jag ju lätt säga. Även om det bara hänt denna gången som giltigt. Jag vet inte vad jag ska skriva om dirkekt, men om någon saga som jag kan typ utantill eller någon sagofigur.

Klockan ett så var det dags för oss att kolla på vad dramagruppen hade åstadkommit. Väldigt kul var det, speciellt när Magnus hade lila peruk, tajt tröja och kjol samt smink, hahaha. Jao, sen åkte jag hem och bytte kläder fort eftersom vädret idag var inte nådigt, sen mötte jag Pauken i stan. Vi gick och jag letade efter klänning. Inköpen blev klänningen på bilden, fast vit då, armandet, öronhängena i guld (seriöst, stör mig på att man aldrig hittar det man köper i affärer på internet) och ett halsband i guld. Köpte också en mascara. Allt detta ska bäras på skolavslutningen, ska mina guldiga flippflopp till. Det är lite bohem-känska över det hela, haha.

Långt inlägg, lika jobbigt att skriva som att läsa. Muuh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0