Trött, tröttare och tröttast

Jag börjar trappa ner på inläggen nu som ni ser. Men tänkte skriva ett inlägg nu, för sakens skull. Är ganska trött när jag kommer hem, jag gillar verkligen inte att gå upp klockan sex på morgonen. Men tiden på jobbet gick iallafall lite snabbare idag, man börjar liksom prata med mer personalen och gästerna och så, känner sig inte längre som en svans som bara hänger efter och fråga "vad ska jag göra nu?", haha. Hjälper till i köket mycket och så faktiskt.

Både idag och igår så har jag däckat på min säng till avsnitt av Smallville som jag har laddat hem. Från det ena till det andra så är min hy typ tredje världskrigen, nä, kanske inte så farligt. Men jag känner min inte så fräsh i ansiktet kan jag säga. Jag borde iallafall plocka undan lite disk och tvätt på mitt rum nu, sen ska jag äta. Nu får jag inte lov att somna förräns senare ikväll efter jag gått ut med hundarna. Jag vet inte riktigt, men mamma och pappa ska nog iväg på konsert och se typ Kansas eller vad dom nu heter.

Btw så jag mer än gärna mina betyg komma nu så man kan få sina jäkla pengar.

Kommentarer
Postat av: Lou

Svar: Tack så mycket för att du finns. Jag älskar dig också och precis som du alltid finns hät för mig så finns jag här för dig. Alltid. <3

2008-06-18 @ 21:03:58
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0