Upp och hoppa

Yes, jag är uppe, nu... mirakel. Jag gick upp halv tio idag, blev förvånad när jag vaknade till musik på min nya väckarklocka, inte van vid det.. sen visste jag inte hur man stängde av skiten. Men jag lär mig så småningom. Har nyligen ätit frukost och nu ska jag fixa mig och sådant. Sen ska jag gå till Turn och vara där ett tag för att bli visad hur man typ sitter värdinna då som sagt. Efter det bär det hem, tänkte sola, men sen orkar jag inte. Måste kanske måla mina brädor och Ellen Degeneres är på tv med NPH som gäst, det kan man ju bara inte missa va.

Auh, men nu ska jag ta på mig mascara och kläder, så pusshej på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du börja jobba som värdinna eller ?? =)

2008-06-11 @ 10:24:30
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Japp, det var tänkt så ;D

2008-06-11 @ 12:36:15
URL: http://mattetiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0