Lördag

Eftersom jag inte skriver så ofta så blir det sånna däringar sammanfattningar hela tiden. Jag har jobbat hela veckan och tiden har gått fort, inget speciellt har hänt. Igår så hade jag bara en mamma-dotter-kväll och vi kollade på en kärleksfilm och mös. Jag pratade med henne om Emmaboda och jag tror att jag får åka dit för henne, pappa får vi se, men mamma kan nog övertala honom, haha.

Eftersom jag gick upp sex imorse igår så somnade jag vid halv ett igår. Så jag vaknade halv tolv idag, yes. Jag har bara slappat, men sen vid tre-fyra ska jag iväg till stan och träffa Pauline ett tag. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det får jag se. Imorgon ska jag iallafall vara med Fitore, så helgen är inte helt oplanerad.


Kommentarer
Postat av: Lou

Haha, ska du vara med Fitore?

Vad sött. :)

2008-06-28 @ 14:13:17
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0