Lång runda

Idag händer det nog lite mer grejor än igår, tack och lov. Var ute med mamma och hundarna ganska länge, sådär i två och en halv timme, även om det innebar att vänta i någon halvtimme utanför City Gross på mamma som skulle handla mat till middagen. Nu ligger jag och kollar på tv, ganska ironiskt, kollade på "Du är vad du äter" och äter lösgodis, ajabaja. Men jag åt senast i söndags så det är inte så farligt.

Louice är hos sin farmor och farfar just nu, sen ska hon till Ramlösa och då ska vi hitta på något. Vad vet jag inte riktigt än, men något hoppas jag på. Kom på att Sverige spelar mot Spanien idag, kanske blir en titt på det. EM är rätt kul ändå och VM också. Men annars är fotboll rätt så tråkigt, speciellt att spela.

Men nu ska jag se om jag kan hitta på något, så pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0