Borde sova

Ja, det borde jag verkligen. Nu har jag snart läst ut boken och den är faktiskt riktigt bra. En stor vändning från Harry Potter, haha. Mina ögon är fan helt röda, måste sova NU! Men vill inte, vet inte varför. Imorgon måste jag städa mitt rum, ser förjävligt ut rent ut sagt. Mamma kommer säkert väcka mig vid 9-10 imorgon och tvinga mig att dammsuga. Whatever, kan sova lite sen.

Var ju föresten hemma hos Emilia ikväll. Det blev en sen anskomst, runt kvart i tio eller tio var jag där och Jocke och Emilia befann sig i huset. Så satt vi bara på hennes rum och pratade, gick ut och rökte. Sen hade någon fest något hus ifrån, så jag och Emilia tiggde cigg emot lite tändarvätska, haha. Tändare med andra ord.

Nu måste jag kolla upp tågtider till klippan imorgon. Planerar att vara där någon gång runt fem eller så.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0