Dagens

Dagens låt: Slipknot- Duality
Dagens outfit: Morgonrock just nu, men svarta jeans, linne och svart kofta
Dagens happenings: Skola, plugga och träna
Dagens trevligt: Sovmorgonen
Dagens otrevligt: Att behöva plugga
Dagens smart: Att jag tittade min mail, haha
Dagens osmart: Att jag sitter här när jag ska göra mig i ordning
Dagens godis: Inget alls för tillfället
Dagens köp: Inget, men ska köpa present till papi senare idag
Dagens vill ha: Converse, vita och låga
Dagens saknad: Frukost, men snart är den inte saknad längre
Dagens humör: Glad, halvtrött och stressad
Dagens favorit: Nada, just nu
Dagens TV: Det ska bli Top Model ikväll, längtar lite grann
Dagens frukost: Blir nog macka med skinka och gurka sen en kopp te
Dagens lunch: Sprödbakad ishavsfisk, dillmajonnäsfilsås, potatis
Dagens kvällsmat: Det får vi allt se
Dagens träning:
Fat burner
Dagens mys: Med mig själv framför tvn eller datorn om Buffy funkar
Dagens hangup: Ingen har smällt luren i örat på mig, haha... Nej, men vafan menas?
Dagens sanning: Att jag börjar bli stressad, tur sista frågan kommer nu
Morgondagen: Torsdag, det blir skola och träning för hela slanten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skorna finns med svart paljett också :D

2008-03-12 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0