Dags för plugg

Jag är trött nu faktiskt, men jag har inte börjar plugga matte ännu. Så innan sängdags så ska jag kolla igenom två-tre grejor inom matten. Det lär väl ta sådär en halvtimme att plugga in. Stör mig sjukt, eftersom Anna sa att vi skulle få sovmorgon på hennes lektioner idag, men så kom vissa ändå som inte visste. Så dom bad väl om att få ha svenska eller engelska med vikarie. Herregud, det kan väl inte vi veta om dom får reda på det tio minuter innan? Så därför är det blev det frånvaro för oss, skitkul. Sen fick vi frånvaro på sista lektionen idag också, för vi skulle se en obligatorisk grej om brandövningar och sånt. Men vi har redan sett den, så jag tänker bannemej prata med Bosse och Anna imorgon. Kanske till och med mediarektorn om det så behövs.

Nej, nu ska jag plugga. Men först in med bilderna från idag, vill ju varna för en aning fula poser och miner.


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Jag skickade ett mail till Anna och hon sa att Bosse borde veta att vår brandinformation var flyttad till i måndags. Vi ska inte få ogiltig frånvaro då. Hon sa också att hon trodde att vi skulle arbeta hemma istället idag, hon trodde liksom att Hasse hade sagt det till oss vilket han inte har gjort, och om det nu har blivit ett missförstånd (som det har) så ska han och Anna fixa det sa hon. Anna kommer inte imorgon heller, så jag undrar om vi har vikarie eller ej.

2008-03-12 @ 23:23:48
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0