Ekebo

Nu är jag hemma från Klippan, kom hem vid halv sex tiden. Det var skitskoj på Ekebo igår. Jag kom till My klockan fem och då slappade vi till halv åtta kanske och då satte vi igång med att dricka. Frida, My's kompis kom inom en liten sväng med skulle inte med oss. Så klockan nio tog vi bussen till Ekebo i ganska onyktert tillstånd. Men det var värre för vissa, två stycken spydde på bussen, fyfan vad äckligt. Sen kom vi dit och släppte loss ordentligt, men jag var ju helt jävla borta asså. Klart att jag hängde med, men jag visste inte vad jag skulle göra med min kropp, seriöst, så full var jag. Men det var skönt ändå. Klockan ett stack vi hem till My igen, var väl där vid halv två och väntade på att porten skulle öppnas och My tänkte bara på sitt jävla lamm som vi skulle äta, haha. När vi kom hem så åt vi lamm, satt lite vid datorn och sen lade vi oss.

Idag har dagen bestått av slapp och många kanelbullar. Nu är jag sugen på chips och jag ska se om jag kan pallra mig iväg till Willywonkan snart, innan nio iallafall. Tror dom har öppet tills dess, måste kolla öppetiderna.

Mja, herrå.

Kommentarer
Postat av: julia

svar: jag har helt glömt bort och svara på din kommentar, och det ser ut som du redan ahr fått hjälp, men självklart hjälper jag dig om du vll. men det kostar ju! skriv din msn så pratar vi mer där om d vill ha hjälp!

2008-03-25 @ 01:37:09
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0