Fika

Hej och hå, kom precis hem från Emilia där vi fikade. Jag vaknade då halv ett och ringde Emilia, jag skulle vara hos henne halv två, så det var till att skynda sig. Det var i alla fall jag, Emilia, Olivia, Linda, Kajsa och Morre som fikade och pratade. Sen stack Linda och Morre så satt resten och slappade lite grann innan vi stack till Ica och handlade cider, haha. Tur att jag kunde köpa ut där, men det var lugnt. Innehåller inte så mycket, men gör inget, för jag vill inte bli stupfull.

Jag får också se om det blir någon träning ikväll, eftersom jag förhoppningsvis ska på fest. Om det finns plats i bilen och sånt, det är way more fun än träning. Haha, jag är så dålig på den fronten med träning asså. Men nu är det lov och jag måste skärpa mig efter skolan, seriöst. Så förlåt Louice om det inte blir något ikväll, men det är ju tur att det är träning och inte kafferep.

Lönen orkade jag inte hämta ut idag, men har iaf 500kr hemma just nu. Så jag tänkte gå ner och få hjälp av mammsen med att beställa mina biljetter till Göteborg. Men ska nog först fråga Oscar hur mycket det blir med buss. Ska också se om det har blivit våfflor över, annars gör jag egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0