Fredag

Fredag har varit trevlig än så länge. På svenskan hände det inte så mycket, men jag ska ta tag i novellen nu när mitt inlägg är färdigskrivet. På idrotten så var det jävligt tråkigt, vi gjorde någon variant på volleyboll. Sen fick vi lov att träna, ja typ, kondition. På SO-lektionen kom jag i alla fall igång med vårt arbete och jag känner på mig att det nog kommer gå bra med detta.

Vi satt länge i matan och segade oss, så jag kom hem senare än vanligt. Då fick jag städa och jag drog ut på det länge. Är fortfarande inte klar, ska tömma en del sopor. Sen satte jag på teven laddad med blåbärssoppa och vindruvor. Vad får jag se på sexan? JO, Angel säsong 5. Skiglad, jag har väntat i typ två år på att det ska sändas och äntligen.

Nu ska jag omformatera min novell, om man säger så. Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0