Full på morgonen?

Det är inte klokt alltså, gårkvällen/natten var helt galet snurrig för mig. Jag orkar ens inte skriva om det för det innehåller så mycket. Men jag kände skitmånga där av en konstig anledning, haha. Sen gick jag och Louice genom hela stan när vi skulle hem, tog en och halv timme. När jag vaknade strax efter nio idag så var jag fortfarande full, tro det eller ej, men så var det. Så jag tänkte ju bara "Nej, vill sova av mig ruset, kan inte åka till Göteborg såhär ju". Men nu har det blivit bättre i alla fall, även om jag forfarande är lite snurrig. Får sova lite på tåget isåfall, så mår jag nog bra när jag kommer dit.

Zeke kastrerades ju igår, det ser så synd ut om honom. Men han få smärtstillande och mycket ompyssling, så det är bra. Pappa och Nina är också sjuka, så jag hoppas att jag inte blivit smittat och blir sjuk nu i Göteborg.

Nej men min buss går snart, hinna med andra grejor också. Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0