Fullpackad kväll

Dagen lider nu mot sitt slut och jag är själv helt slut. Jag har varit på träning och det var inte så skoj, eftersom våran vanliga tränare var på kurs så fick vi en tråkig stand in. Men desto mer peppade jag mig själv och jag fick i alla fall min träning. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen sen åt jag rostemackor och drack te medans jag kollade på American Idol, 2½ men och Andra Avenyn. Efter det var jag tvungen att gå ut med hundarna, sen fick jag stryka ett par svarta jeans som var jätteskrynkliga, inte kul det heller.

Men dagen får inte sluta för det, för nu ska jag skriva lite till på min sugiga novell, får hoppas det blir något av den i slutändan, för jag står inte ut med fler dåliga betyg nu. Jag vill ha MVG, that's it! Annars bölar jag, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0