Glad och sur

Jag har kommit hem från skolan precis, vi fick sluta en timme tidigare och det kan behövas. Jobbigt med lång skoldag och sen träning. Jag är glad, eftersom jag har gått ner ännu mer nu. Mer än tre kilo och det är skitbra, tycker jag. Men jag är jävligt sur på mig själv också, för det går så dåligt för mig i skolan. Jag vill nästan gråta, jag har ingen ork till något och detta måste jag snart strunta i. För nu ligger mitt snittbetyg på en väldigt låg siffra i mediaämnena och so:n har jag sänkt mig på. Jag ska göra mitt bästa dessa två kommande veckorna och förhoppingsvis är jag utvilad efter lovet. SNÄLLA?

Nu ska jag ligga och kolla på Buffy, eftersom jag är tönt. Min hemladdning ligger på 28,2% nu, något säger mig att det inte kommer gå mycket längre än så. Men jag får hoppas att det gör det, är desperat på säsongerna. Jag vill ha 2000 kr så jag kan köpa säsong 1-7, för det finns en på blocket som säljer just alla säsonger för 2000 kronor. Skitbilligt!

Jag vill sova såhär sött som Gustaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0