Godkväll i stugan

Jag sitter här nu, tar en paus från läsandet i Linas Kvällsbok 2. Mår lite halvilla, hoppas att det går över. Dom har ju också lovat snöstorm nu till helgen, förra snöhelvetet har smält och har inte sett en snöflinga falla än. Hoppas för böveln att jag slipper se det till helgen med. För imorgon åker jag til My eller Ronja, vi får se. Kanske någon annan fest eller något. Jag vill verkligen festa och supa just nu, känner för det som ini bänken. Så fort jag är ledig och inte har skolan att tänka på så ploppar massa skit från ingenstans fram i min hjärna och jag känner mig så nere. Är också sur på mina föräldrar som aldrig kan sluta hacka på mig, men dom har inte hackat på mitt utseende idag i alla fall. Framsteg? Äh, orkar inte mer nu.

Ska snart läsa vidare sen ska jag sova så morgondagen kan komma snart.

Kommentarer
Postat av: LOU CIGARO

Stoppa upp en falukorv i munnen på dem! Puh, alltså.
Om du vill snacka, så finns jag. Do not forget me. (L)

2008-03-21 @ 23:35:07
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0