Godkväll

Ja, eller godnatt kanske det ska stå. Men för omväxlingens skull..
Har precis kommit hem från Natalie och sitter nu här trött och godissugen, tur att jag har lite godis som jag kan äta. Ska titta på tv tills jag däckar tror jag, eller Buffy kanske. Blev så otroligt förbannad, laddade ju hem säsong 2. Men det funkar inte att bränna så antagligen var det bara bedrägeri eller något, hade ju väntat och längtat i tre dygn. Verkligen hoppats på det skulle funka, men icke sa nicke.

Imorgon ska jag sova ut, det var länge sen kan jag säga. Ställer jämt min klockan på 11-12 om helgerna för jag vill inte förlora hela dagen. Men imorgon gör det inget, för ska va med sömntutan Louice. Vi ska ut och gå imorgon och jag hoppas på fint väder. På kvällen kanske det bär av till Angee, ska checka in hennes hår. Det blir nog fint tror jag.

På söndag ska jag och famlijen ut och äta på Svea, ska bli mysigt. Min pappa blir ju gubbe då (50), precis som mamma blev tant i december. Så dem ska firas, men natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0