Godmorgon

Idag är jag pigg, även om det inte syns. Jag har oturen att nästan alltid vara svullen kring ögonen på morgonen. Men jag är glad, för min hy är mycket bättre. Ingen sånhär stor och äcklig finne som putar ut där den syns som mest.

Snart ska jag upp och göra frukost sen ska jag sätta mig och kolla på "Vakna med The Voice" och därimellan Beverly Hills, som egentligen suger. Men det krävs inte mycket för att ett tv-program ska frånga mig.

Om en timme sitter jag påväg till skolan och jag vet att Lou ska göra något för mig, men vad vet jag inte. Spännande! Haha. Ikväll så ska jag träna och sola, eller egentligen i andra ordningen.

(Ladda hem teckensnittet till rubriken här, och teckensnittet till resten här)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Godmorgon!

2008-03-03 @ 06:59:47
URL: http://carolineannamaria.blogg.se
Postat av: Lou

Du får din grej imorgon istället, idag är jag ju sjuk som du säkert har märkt. Puh. :/
Grattis för guldmunken i alla fall. ;D

2008-03-03 @ 12:53:10
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0