Godmorgon

Jag hade rätt, mamma väkte mig och var sur idag, tvingade mig att dammsuga, är jag inte duktig på att spå framtiden? Haha, men hon ju inte sur längre. Men hon kallde nyss på mig att jag skulle fixa mina lerskor, kommer snart...

Såja, nu är det klart, hoppas man slipper mammas tjatande för dagen. Har i alla fall precis ätit två grovmackor med ost och en kopp te, gott var det. Så nu sitter jag och lyssnar på Dead or Alive, love <3
Klockan 16.39 går mitt tåg till Klippan från Ramlösa Station och så möter My mig klockan 17.04. Så jag ska slöa tills klockan slår två. Då ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig för kvällen och så, packa med.

Göteborg ska jag skjuta upp en dag eftersom det blir fest på onsdag som jag inte vill missa, no thanku. Jag hoppas min kära kusin har förståelse för det, men om jag känner henne rätt så bryr hon sig inte.

Nu ska jag söka till kommunala sommarjobb, på direkten. Men om jag får jobb i fem veckor på Ralton tar jag hellre det och tackar nej till det andra.


Kommentarer
Postat av: My

wieeee, partyyy

2008-03-23 @ 14:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0