Hemma

Nu är jag hemma från skolan och stan. Jag vaknade ju som sagt tidigt idag och dem två sista lektionerna så blev jag så trött att jag skrattade åt nästan allt. Dagen har faktiskt gått rätt snabbt och skönt är väl det. Efter skolan så stack jag, My, Ronja och Kajsa till stan och My och Ronja köpte cigg sen blev det McDonalds. Det slutade med att jag och My satt kvar ensamma och krängde sen fick det bli en sista cigg innan jag begav mig hemmåt. Matilda har rökt 6 cigg idag och det är inte bra. Men sista veckan nu.. Sen måste jag bannemej sluta innan jag blir beroende på riktigt.

Snart ska jag iväg på träningen, men innan dess blir det solning. Ska blir skönt att komma hem sen och sova. Men jag kommer inte kunna sova förräns klockan kvart över tio typ. För hundarna ska ut, vilket jag tycker är tröttsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0