Ingen träning idag heller

Skoldagen idag har varit helt okej som vanligt. Hann klart med engelskan idag och på svenskan skrev jag tre handskrivna sidor på novellen. På matten hann jag en bra bit också, känns som jag har presterat bra idag i skolan. Efter lunchen klockan ett så satt vi i aulan och lyssnade på en präst som nu var minröjare och han pratade om minor och dess efekt och sådanna saker. Faktiskt intressant och gripande, jag hag kunnat tänka mig att bli minröjare om det inte vore för alla risker man får ta varje dag. Man vet inte om man ska förlora någon kroppsdel eller något sånt.

Jag kom i alla fall hem tidigare än vanligt, klockan tjugo i tre var jag hemma och jag gick ner i källaren för att prata med mamma om ekebo och lite andra grejor. Sen gick jag upp och kollade på Angel. När programmet var slut så skrev jag ytterligare 3 sidor (tror jag) på novellen och nu är det färdig. Känns otroligt skönt, ska bara samla ihop allt på ett dokument i skolan och kanske ändra orden och sånt i texten. Sen skulle jag gå upp och läsa igenom skiten så somnar jag och nu är jag riktigt trött, så ikväll kommer det inte bli någon träning. Så denna veckan har det blivit nada, eftersom dom har stängt imorgon och på fredag. Kanske att jag tränar step på lördag förmiddag, men känns inte så tilltalande och stå i en timme och klampa upp och ner från en bräda.

Nu ska jag kolla lite på kläder, sen blir det upp och tömma diskmaskinen. Senare ikväll blir det också Top Model, Fråga Olle och Girls of the Playboy mansion.

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAHAHAHHAHA ellerhur man blir årets sommarflirt om man köper dom ;D

2008-03-19 @ 20:21:52
URL: http://majsochtod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0